Gullbrannastugorna...

... släpps idag.
.
Idag så gäller det att vara på tårna om man vill ha ett bra boende till det årliga Gullbrannakonventet... klockan 08.00 är det fritt fram att boka stuga... och vi vill minsann ha en sovplats på konventet... för det är en himla skillnad på att pendla fram och tillbaks om man jämför med att bo på konventet... inte minst för mig eftersom jag precis som vanligt tänker ha yoga på stranden på morgnarna... och för övrigt är själva upplevelsen av ett konvent någonting jag föredrar att tillbringa hela helgen på plats... det blir lite av en semester i vår egen stad... och det är himla mysigt att hänga med vännerna som kommer från hela landet dygnet runt... konventkänslan som infinner sig är obetalbar... så idag uppmanar jag alla att ta sig tid och ringa och beställa sovplats till konventet 5-7 juni så syns vi där.
.
Att starta dagen på Gullbrannakonventet med ett yogapass på stranden kan jag verkligen rekomendera.
 

Kommentera inlägget här :