Hundar...

... överallt.
.
Jag är hundvakt idag... och det är små kineser överallt runt omkring mig... roliga små vovvar med väldigt stor personlighet... så likadana men ändå så olika... lite roligt det här med hur jag på något underligt sätt lyckats bli en hundkille till slut... vem kunde tro det för några år sedan.
.
Fem små söta hundar är rätt många...
.
Jag var ute på en liten promenad för en stund sedan... får väl säga att det gick sådär... lite väl många att hålla reda på för mig märkte jag... alla sprang åt olika håll... och jag hade ingen koll alls... kontrollförlusten var total... minst sagt... och då hade jag ändå inga koppel på dem... med koppel är det ju ännu värre enligt mig... trassel och fullständigt kaos.
 

Kommentarer :

#1: Lynn

Oj så många söta hundar :)

Svar: sötnosar :-)
peter

skriven
#2: Anonym

FEM stycken :)
thats a lot ..
Fina är dom <3

Svar: jättefina... och jättemånga ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :