Nu kom...

... Snön.
.
Det är nästan så att jag skulle vilja stanna en dag till i Östersund... För när jag vaknade i morse och kollade ut genom hotellfönstret så såg jag hur mycket nysnö det kommit under natten... Det ser ut att vara en helt fantastisk dag i backarna... Men, men... Idag så ska vi ge oss ut på vägarna och åka bil genom vintersverige istället... Kanske inte det omptimala vädret att köra bil i... Vi får ta det lugnt... För det kommer att vara väldigt halt på vägarna... Bra väder för brädan är dåligt väder att köra bil i... Och vi har en väldigt värdefull last i bilen... Det lär bli en lååååångsam resa hem.
.
Gud vill att vi tar det lugnt när vi kör hem idag.
.
Men innan vi åker så ska vi lyssna på några talare på konventet... Något som jag kan behöva eftersom jag ju tillbringat större delen av detta konvent i Åre... Väl investerad tid för mig... Några dagar på brädan har visserligen gett mig ont i hela kroppen men samtidigt så har jag fått hänga lite med min älskade son... Och det är värt hur mycket som helst för mig.

Kommentera inlägget här :