Rätt...

... ska vara rätt.
.
När jag köpte min nya bil så la jag ju mycket av mitt focus på pedalerna... och glömde visst bort sådana självklara saker som att kolla däcken och sånt... däck som var alltför slitna för att sitta på en nyinköpt bil kan jag tycka... så jag vill såklart ha nya däck på köpet... plus att jag upptäckte ett stenskott i framrutan... så idag är jag på väg till bilhandlaren som jag köpte bilen av för att se till att han åtgärdar dessa saker åt mig... rätt ska vara rätt... och att servicelampan redan lyser känns inte heller riktigt okej... så jag tänker ge honom en chans... gör om och gör rätt... annars så är jag rätt nöjd men min nya bil.
.
Jag vill ha nya däck på min bil... tycker inte är mer än rätt att få frächa däck när jag köper en ny bil.
 

Kommentera inlägget här :