Sommar, sol...

... och regn.
.
Efter en helt underbar sommardag i strålande solsken på stranden igår så sitter jag på trappan och tittar på regnet... vi har haft ett minst sagt omväxlande väder denna sommar... eller ska vi kalla det för en typisk "svensk sommar"... i vilket fall som helst så är det ju som det är... vädret är inget jag kan göra någonting åt mer än anpassa mig... och nere på Tylösand så är det väl mest blåsten som prövar mitt tålamod... det har inte kommit så många droppar regn på oss men det har nog fan varit den mest blåsiga säsongen som jag upplevt under alla dessa år... kanske var det därför som vi alla njöt lite extra mycket igår då vi fick uppleva en helt magisk stranddag.
.
En efterlängtad stranddag på Tylösand bjöds vi på igår... och årets första mulle.
 

Kommentera inlägget här :