Dag 3...

... igen.
.
Min erfarenhet säger mig att vara lite på min vakt idag... fast vid närmare eftertanke så undrar jag om inte morgondagen var den värsta dagen senast då det begav sig... kanske är det t.o.m. på det sättet att jag inte har en enda aning om hur, var och när den "värsta" perioden i ett nytt rökfritt liv infinner sig... röksugen kommer och går oavsett... och bara för att jag fått för mig att den tredje dagen skulle vara lite värre än alla andra dagar så behöver det ju inte ens vara sant... tänk om denna dagen är helt annorlunda... tänk om denna dagen är dagen då... ja, vad vet jag... mer än att jag börjar bli en smula nyfiken på vad denna dagen har att bjuda på... tror minsann att jag ska ta reda på det nu... spännande.
.
Idag är idag... och det enda jag vet om den dagen är att den går inte i repris.
 

Kommentera inlägget här :