Har jag verkligen sagt...

... att det är enkelt att sluta röka?
.
Efter lite drygt en halv dags rökfrihet så har då nikotinet lämnat min kropp... och i stort sett all kolmonoxid också för den delen... och jag blir abstinent som fan... det känns så himla obehagligt att inte ge kroppen mer nikotin... och jag kan verkligen på riktigt känna att nikotinet aldrig gett mig njutning utan enbart varit ett sätt för mig att slippa känna obehaget som... hör och häpna... nikotinet skapat.
.
Damp är bara förnamnet just nu... och så får det vara... rätt förbannad och arg också om jag ska vara ärlig... jaja... det är som det är med allting... och va fan... det är väl lika bra att ta alltihop på en gång... så kanske mina röksug försvinner ner lite i all annan skit jag känner i vilket fall... även om jag för tillfället har ett helt sinnessjukt röksug som tar över ALLT annat.
.
Under alla mina skitkänslor känner jag ett hopp om att allt kommer att blir som det ska bli till slut.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :