VågaVa go beach...

... 2015.
.
Så startar vi då upp årets upplaga av strandäventyret på Tylösand... de närmsta fem veckorna kommer vi som vanligt att flytta ner vår verksamhet i Halmstad till den fina sandstranden... morgonmöte... yoga... beachvolley... och allmänt häng i trevliga vänners sällskap erbjuder vi våra besökare och oss själva den närmsta tiden... alla vardagar mellan 10-16 oavsett väder hittar ni oss på nedanför hotellet på Tylösand.
.
Det är lätt att hitta oss på stranden... leta bara efter den röda hjärtflaggan och det gula parasolet.
.
Att det hemma hos mig är lite regntunga moln när jag vaknar denna första dag gör mig inte så mycket... jag ser framtiden an och skulle inte bli det minsta förvånad om solen tittar fram redan idag... väderprognosen ser faktiskt riktigt lovande ut och enligt den så är redan det första av sommaren högtryck på väg in över oss... och tro mig när jag säger att Tylösand är ett bra ställe att vara på när sommaren rullar in.
 

Kommentera inlägget här :