Första dagen...

... i Trysil.
.
Det börjar bra... morgoncigg utanför hotellet och bjudna på kaffe av kockarna som fixar frukosten åt oss... vi var visst lite väl tidiga för frukosten hade inte startat när vi kom ner... så att bli bjudna på kaffe till ciggen var minst sagt uppskattat... och att det är en molnfri morgon med en klarblå himmel gör ju inte saken sämre... förutsättningarna för en bra dag i backarna är minst sagt optimala... det känns som om jag är på rätt ställe vid rätt tillfälle... ser fram emot att ta liften upp för berget och ta mig ner till dagens första möte... träffa vänner och njuta av en underbar dag samtidigt som jag kan förundras över hur bra mitt liv har blivit sedan jag blev drogfri.
.
Snö är skoj... 
 

Kommentarer :

#1: FUN fredrik

Hoppas jag stöter på din glada nuna. Ska upp till trysil till helgen

skriven
#2: FUN fredrik

Hoppas jag stöter på din glada nuna. Ska upp till trysil till helgen

Svar: Det hoppas jag också ... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :