Om en vecka...

... åker jag till Trysil.
.
En sak som jag gillar skarpt med min drogfrihet är att den ger mig friheten att uppleva en hel del som jag försakat under min tid som aktiv missbrukare... på den tiden var det mycket snack och lite verkstad... nu för tiden så händer der grejer på riktigt... ta bara det här med att jag kommer iväg på de resor jag tidigare bara drömde om att göra... för några veckor sedan var jag på Bali med min älskling... för att sedan åka till Åre och Östersund på ett konvent där jag passade på att åka lite bräda... och om en vecka är det dax för den årliga resan till konventet i Trysil för att hänga med alla mina vänner i skidbackarna en vecka... kort sagt... jag har träffat massor av vänner och åker dit jag vill när jag vill... det är inte bara snack längre utan verklighet för mig.
.
Jag har lärt mig åka bräda i min drogfrihet... idag är jag fri att uppleva livet på livets villkor.
.
Men innan jag kommer iväg till Trysil så ska jag jobba lite överallt... en vecka fylld av resande och föreläsande... på universitetet i Lund... en sväng till Stockholm och vidare till Kristianstad innan jag packar ner mina vinterkläder och drar till Trysil för lite semester med brädan.
 

Kommentera inlägget här :