Semester...

... en vecka.
.
Packar mig en väska för att åka iväg en vecka till Trysil... det ska bli himla skönt med en vecka i skidbackarna... och peppar, peppar... det ser ut att vara hur bra förutsättningar som helst för en riktik kanonvecka när jag kollar i vädret och får rapporter om all snö som fallit... i den bästa av världar så finns det möjligheter för lite offpiståkning... något som för brädåkningen upp till en helt annan dimension om ni frågar mig... inte för att jag är värsta proffset utan mest för att det är så himla skoj... och vad som än händer så väntar en grabbkväll framför TV-apparaterna med Zlatan... lite av en tradition på vår årliga Trysilresa.
.
Jag håller alla tummar jag har för att få chansen att återuppleva lite offpiståkning med min bräda.
 

Kommentera inlägget här :