Världens bästa...

... sponsor.
.
Jag har lyckats med att bygga en fungerande relation med min sponsor... eller rättare sagt... vi har gjort detta tillsammans han och jag... och jag brukar säga åt mina vänner att de inte ska nöja sig med vem som helst som sponsor utan våga vara kräsna... det är vårt eget tillfrisknande det handlar om och en fungerande sponsorrelation är som jag ser det en väldigt viktig del i det tillfrisknandet... alla är värda världens bästa sponsor... och är man inte nöjd men sin sponsor så tycker jag att man ska byta.
.
En väl fungerande sponsorrelation är viktigt för mig i mitt tillfrisknande.
.
Själv så träffar jag inte min sponsor så ofta... vi har en telefonkontakt men de fysiska mötena är väldigt sällsynta... så det var med glädje jag tillbringade några timmar med honom igår... och jag är väldigt tacksam över att det finns en människa som tar sig tid att vägleda mig i mitt liv... han gör skillnad.
 
 

Kommentera inlägget här :