Göra om...

... och göra rätt.
.
Förra veckan bokade jag in en helg på Tylöbäck för att vi ska kunna hålla en workshopshelg och göra lite service... efter massa strul fram och tillbaka så gick jag till slut till handling... det blev rätt dyrt... och igår så hade vi ett möte där vi kom fram till att jag kanske kunde ta och försöka göra om och göra lite mer rätt... försöka fixa ett lite billigare allternativ helt enkelt... i morse när jag kollade upp avtalet så satte jag hjärtat i halsgropen... detta är vad jag hittade och läste på bokningsbekräftelsen...
 
"AVBOKNING

Vänligen notera att ert arrangemang är bindande och att vi tillämpar Visitas avbokningsregler: 4 veckor före ankomst, ingen debitering - 2-4 veckor före ankomst, 75 % av bokningens värde 1-2 veckor före ankomst - 100 % av bokningens värde."

... och det var absolut inte vad jag ville se just nu... tyckte att det räckte med att jag kände mig en aning dum över att jag överhuvudtaget bokade in oss från början innan jag bad om gruppens hjälp... men jag tänker i alla fall åka dit idag och snacka med stället jag bokat in oss på... se om de kan hjälpa mig att göra om och göra rätt.
.



Att göra om och göra rätt... jag håller tummarna för att det ska gå att fixa.
 

Kommentera inlägget här :