Gräsklipparen...

... behöver service.
.
Jag drog och drog... om och om igen... ingenting hände... gräsklipparen ville helt enkelt inte starta... och eftersom jag gjort allt som står i min makt för att få igång den är det läge för att göra som förra året... lämna in den på service på lantmännen i Lidhult... de gjorde underverk med samma maskin för en billig penning förra året.
.
Ett viktigt hjälpmedel om man vill at det ska se snyggt ut i trädgården.
.
Tur att jag lärt mig att be om hjälp... och inte behöver fixa allting själv längre... det finns ju så himla många saker som andra människor är så mycket bättre på att fixa... och då vore det ju dumt att inte be dem att hjälpa mig... gräsklipparreperatören gjorde ett alldeles utmärkt jobb förra året... och jag har full tillit till att han får vår gräsklippare att funka precis som vi vill att den ska funka.
 

Kommentera inlägget här :