När en dörr stängs...

... öppnas en ny.
.
Eftersom det sker stora förändringar i mitt liv så ändras ju livets spelplan för mig... och jag känner att jag har lite val att göra... typ... vad ska jag göra nu... vart är jag på väg... och inte minst... vad VILL jag göra med mitt liv.
.
Vissa rutiner har jag kvar... som att hålla i två yogapass på Gullbrannakonventet.
.
En sak som jag bestämt mig för är att ge mig ut på lite äventyr... sätta mig i situationer där ingen vet vem jag är så att jag kan plocka bort några av mina masker... kolla lite vem jag är om jag tar bort "VågaVa-peter" och "NA-peter".... känna lite på hur det skulle vara att "bara" vara peter... lämna trygghetszonen och ge mig in i ett nytt äventyr... min plan än så länge är att dels hitta ett forum i vardagen... vet inte i vilken form än... men det skulle kunna vara en kurs i akvarellmålning... min lite större plan är att planerera en jorden runt resa... sätta mig och tänka efter vilka platser jag verkligen skulle vilja besöka... och sedan göra det... kanske i ett svep eller mer troligt ett flerårsprojekt... OSHO-centret i Indien är någonting jag funderat på... Mongoliet, New York, Kina, Söderhavet är andra intressanta resmål... eller varför inte åka bräda i Himalaya... det finns en hel del platser som jag vill uppleva... och sättet att göra det är väl just... att göra det.
 

Kommentera inlägget här :