Sjuk, sjukare...

... sjukast.
.
Efter föreläsningen högst uppe i Turning Torso (ett rätt häftigt hus faktiskt) så hann jag knappt sätta mig i bilen innan jag fullständigt bara dog... lyckades ta mig hem till Brännebassalt med hjälp av några iprem och väl hemma så fick jag känna på att vara sjuk på riktigt... herregud... denna natten var nog fan en av de värsta jag någonsin upplevt... ont i hela kroppen och en frossa väl värd namnet... morgonrock under täcket räckte inte jag frös så att jag skakade... efter en natt i fosterställning i ett nära dödentillstånd så känner jag mig betydligt bättre nu... fortfarande matt och skakig... men jag överlevde natten i alla fall... kommer inte ihåg när jag var så här sjuk senast... om det ens någonsin har hänt... tycker nästan lite synd om mig själv.
.
En nära döden upplevelse av rang... nu fattar jag hur det känns att vara kille och sjuk.
 

Kommentera inlägget här :