Medarbetarsamtal...

... är bra grejer.
.
Jag är ju chefen på VågaVa i Halmstad... och det innebär ett visst mått av ansvar över att bry mig om hur min personal egentligen mår... något som ibland är lite enklare sagt än gjort... det finns tider då jag har en massa grejer att fixa och helt enkelt inte hinner med att ta det ansvaret fullt ut... samtidigt som VågaVa växer och blir större... tack och lov så har jag ju världens bästa personal som hjälper mig att ta mitt ansvar som chef... jag är tacksam över att de tvingar på mig lite medarbetarsamtal mellan varven... de samtalen är guld värda för mig... och förhoppningsvis så gillar min personal de samtalen också... vi skapar ju vårt VågaVa tillsammans.
.
Dagens ros till min personal so0m hjälper mig att utvecklas som chef.
 

Kommentera inlägget här :