Någon rattfyllerist...

... är jag inte längre.
.
Jag var en notorisk rattfyllerist när jag var aktiv i mitt missbruk... ingenting jag är vidare stolt över och jag tackar de högre krafterna för att jag sluppit köra ihjäl någon på våra vägar... det var ju inte "bara" när jag drack alkohol jag körde påverkad heller... och egentligen så är det otroligt skrämmande att tänka på att jag inte ens kunde inse att jag var "rattfull" när inte var full... att röka brass var ju vardag och räknades inte... amfetamin fick mig att tro att jag var en bättre bilförare än vanligt... vilket naturligtvis inte var sant... tvärtom... fullständigt livsfarlig både för mig själv, mina passagerare och omgivningen... jag skäms när jag tänker på det idag... och den skammen är i allra högsta grad befogad... droger och bilkörning hör verkligen inte ihop... inte någongång, någonsin.
.
Denna bilen framförs av en garanterat nykter bilförare... alla dagar... alltid.
 
 

Kommentera inlägget här :