Drogfri...

... en dag i taget.
.
Det har gått några dagar nu... en dag i taget har blivit 6323 stycken... och när jag stannar upp och reflekterar så får jag nästan nypa mig i armen för att förstå att jag inte drömmer utan istället lever min dröm... för en sak ska ni veta... det blir bara bättre och bättre... att kliva av från drogerna innebär så himla mycket mer än att "bara" vara drogfri... nä... det innebär att jag hela tiden fortsätter att utvecklas och att allting blir så mycket enklare... det materiella är en lilla biten... visst är det skoj att kunna köra omkring i en ny bil kunna åka på semester och allt det där men det slår inte känslan inombords... att kunna känna att jag duger precis som den jag är och slippa utanförskapet är värt så mycket mer... idag så vet jag med säkerhet att allt... precis allt är möjligt... det får mig att känna att det är skoj och spännande att leva och fyller mig med stor tacksamhet över själva grundgrejen... att jag även idag kan leva en hel dag utan att peta i mig någon drog... och leva ett liv värt namnet.
.
Undrar vad livet har för spännande upplevelser att erbjuda mig idag... spännande.
 

Kommentarer :

#1: Tanja

Hej! Är så nyfiken, har du fortfarande hållit upp rökningen tills nu? Eller hur har det gått med det?? :)

Svar: Nja... Det där med rökningen tar vi en annan dag 😉... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :