Fisk...

... eller falukorv.
.
Jag kan ha vissa svårigheter att bestämma mig mellan varven... eller nja, om vi nu ska vara ärliga... jag har STORA problem med att välja överhuvudtaget... ge mig en matsedel och mitt huvud känns som om det börjar brinna... det finns en anledning till varför jag har vissa bestämda rätter jag alltid beställer på några olika restauranter... de som serverar vet redan vad jag vill ha bara de får syn på mig... nu håller jag på att träna mig på att ta beslut... och det är fan inte enkelt... jag gillar ju att ta saker och ting som de kommer... spontaniteten är ju bra att gömma sig bakom om man inte vill hamna i en situation där man är tvungen att välja... det finns helt enkelt en hel del försvar som jag behöver penetrera för att göra någonting åt mitt problem med att ta beslut... fisk eller falukorv?
.
Fisk eller falukorv?
 

Kommentera inlägget här :