Jag är bra...

... på det jag gör.
.
Det har tagit några år... och det känns fortfarande lite konstigt att säga... men faktum är att jag är bra på det jag gör... och om jag ska vara helt ärlig så är jag en bra kille även om jag inte gör någonting... jag vill ingen illa och har rätt shyssta värderingar enligt mitt sätt att se på livet... att det känns lite fel att skriva detta är egentligen rätt intressant... jantelagen slår till... "tro inte att du är något"... och jag börjar bli lite trött på det... det känns längre okej att prata skit om vare sig mig själv eller andra... det är hög tid att våga se det fantastiska i både oss själva och vår omgivning... idag så ska jag våga gå emot jantelagen och behandla mig själv som den fina människa jag är... vara glad och stolt över mig själv och ge mig massor av komplimanger... bara för att... jag är jag.
.
Tänka sig... idag så kan jag riktigt känna hur bra jag trivs med att vara... jag... en fantastisk känsla.
 

Kommentera inlägget här :