Orkar inte...

... vara sjuk.
.
Känner mig en smula krasslig... och ett litet tag så tänkte jag faktiskt stanna hemma... men nä... jag orkar helt enkelt inte med att vara sjuk... och helt ärligt så är jag inte tillräckligt sjuk för att jag med gott samvete klarar av att stanna hemma en hel dag... eller så är jag inte tillräckligt dålig för att stå ut en hel dag utan att ha någonting att göra... i vilket fall som helst så har jag ju alltid möjligheten att göra om och göra rätt om det nu skulle visa sig att jag inte pallar med en hel dag på mitt jobb... stanna kvar eller åka hem och bädda ner mig... hur som helst så är jag lite trött på att vara trött och hängig... känner inte riktigt att jag har tid med det nu.
.
Ett litet tag så tänkte jag faktiskt ligga kvar i sängen...
 

Kommentera inlägget här :