Ett lånelöfte...

... gjorde min dag igår.
.
Det var inte så länge sedan vi gick till banken med svansen mellan bena och bad om hjälp för att lösa min ekonomi... den tiden är förbi... igår så stövlade vi in som vilka svensson som helst och bad om att få låna pengar för att bygga ett nytt kök och badrum... 15 minuter senare så hade vi ett lånelöfte i handen... jag är numera en betrodd medborgare i konungariket sverige... vem kunde tro det för några år sedan... att leva drogfritt gör skillnad.
.
Jag behöver inte längre stoppa huvudet i sanden utan kan gå med rak rygg genom livet.
 

Kommentarer :

#1: Nina Frogner

Hittade din blogg ikväll av en slump. Läste o funderade. Funderade o läste. Skriver själv bla om medberoende då min dotter missbrukade. Fortsatte läsa o kände igen namnet Våga Va o kom på... Hon var ju där! I Ljungby! Nu föll allt på plats o jag ska fortsätta besöka dina inlägg...
Såg att du föreläser. Blev tillfrågad men var inte redo just då. Dock har P4 idag kontaktat mig om en intervju om unga o droger... Nu börjar nästa etapp i livet!
Mvh Nina

Svar: Välkommen till min blogg... medberoende är ju så vanligt och utbrett och viktigt att prata om så tack för att du skriver om det... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :