Kök, badrum, tvättstuga...

... och en bastu.
.
Vi planerar att bygga om hemma i Brännebassalt... nytt kök och badrum... en relativt stor ombyggnad eftersom det det i princip innebär att vi gör om hela bottenvåningen... tar bort väggar och öppnar upp ytor... man kan nästan säga att hela bottenvåningen blir ett enda stort kök... eller nja... vi tänker ju få plats med ett sovrum också... och i nedre delen som varit källare under rätt många år nu så bygger vi ett badrum och en tvättstuga... naturligtvis med tillhörande bastu... något som jag drömt om sedan jag flyttade ut i skogen för snart 35 år sedan... jag gillar ju att basta... idag så ska vi åka runt och kolla lite för att få inspiration till detta projekt... det krävs ju en hel del planering innan vi sätter igång... bra kvallite` till ett lågt pris hade varit önskvärt eftersom budgeten naturligtvis är begränsad... jag är ju av åsikten att bra kvallité ofta är väldigt prisvärt i det långa loppet. 
.
På tal om kvallié till ett oförskämt lågt pris... jag har fortfarande kashmir att sälja om någon är intresserad.
 

Kommentera inlägget här :