Kontoret...

... är snart klart.
.
Nu börjar jag flytta in på mitt nya kontor... det är visserligen lite kvar att göra innan det står helt färdigt eftersom toaletten inte är klar än... men själva kontoret är klart för inflyttning och idag så ska jag börja flytta över mina grejer... en sak som slog mig redan igår var hur lugnt och tyst det blev när jag satte mig bakom skrivbordet... här kommer jag att få arbetsro och betydligt bättre möjligheter för samtal i lugn och ro... jag ser fram emot förändringen och ser det som en utveckling av min roll på VågaVa... mer kommer att visa sig... min egen erfarenhet av förändringar är att det brukar bli lite bättre än vad jag själv vågat tro.
.
Naturligtvis så har jag redan hängt upp en av mina egna tavlor i mitt nya kontor... 
 

Kommentera inlägget här :