Trött, hungrig och defekter...

... hänger ihop.
.
Jag är killen som har lite svårt att med vara trött och hungrig... då kommer mina defekter fram... ödmjukheten försvinner och jag kan bli irriterad på i stort sett ingenting... själv tycker jag det är skitjobbigt att bli en människa som jag inte riktigt tycker om... små saker blir stora problem och istället för att focusera på lösningen så blir det i stort sett tvärtom... minsta lilla grej växer till något stort mellan mina öron och jag tappar distansen till mig själv... blir självcentrerad och snarstucken... tur att det finns ett botemedel... och varje gång blir jag lika förvånad över hur enkelt det egentligen var... mat och sömn.
.
Idag är jag tacksam över att det finns människor som står ut med mig när jag inte gör det.
 

Kommentarer :

#1: Ewelina

Fint skrivet!

Svar: tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :