Semester...

... fortfarande.
.
Det är minsann inte så enkelt att ta semester fullt ut när jobbet pockar på min uppmärksamhet... nu gör jag mitt bästa ändå för att inte trilla in i fällan och släpper taget om det mesta som händer... visst... vissa "måsten" låter inte vänta på sig och ibland så är jag bara tvungen att rycka in och jobba lite ändå... det som jag lär mig av detta är hur viktigt det är för mig att göra en sak i taget... vilket minsann inte är så enkelt som det låter på mitt jobb... det dyker ju upp grejer som pockar på min uppmärksamhet hela tiden... det är oerhört skönt att ha semester och renovera om huset... där allting verkligen handlar om att göra en sak i taget... sakta men säkert så har vi nu rivit det mesta och det nya håller på att växa fram... ett gediget underarbete är viktigt för ett lyckat resultat... vi bygger inte bara om... vi gör det ordentligt och från grunden... det känns riktigt, riktigt bra... att göra om och göra rätt.
.
Alla gamla väggar är rivna... nu är det dax att bygga de nya och spara en stor öppen yta.
 

Kommentera inlägget här :