Dan före...

... dan.
.
Jaha, så kastade jag då in mig i årets julhandlande... och jag förstår mer än väl varför jag väljer att vänta tills sista dan med detta... det räcker mer än väl med en dags julstress för mig... fattar egentligen inte riktigt hur människor orkar lägga mer tid på detta kaos... det tog några timmar sen var det klart för i år... nu ska jag bara ta det lugnt, förhoppningsvis fixa lite i köket och umgås med släkt och vänner... har t.o.m. investerat i lite klassiska sällskapsspel som RISK och Monopol fall lusten skulle falla på... men först ska jag steka lite fläsk i ugnen och ta mig ett bastubad... och ikväll (tro det eller ej) så ska jag spela bingolotto... knappt jag vågade skriva det här... fast å andra sidan... jag fyller 60 nästa år så jag tillhör väl den genarationen som gör sådant... eller nja... det får räcka med dagen innan julafton för mig med det också... och jag väljer att kalla det för "ett öppet sinnelag".
.
Nu är det jul... här i vårt hus... tra, lalala...
 
 

Kommentera inlägget här :