En trevlig...

... julafton.
.
Det blev rätt sent igår eftersom vi satt och spelade ett sällskapsspel som aldrig tog slut... alla slogs mot alla när vi spelade RISK och ingen vann... och en sak står helt klart, jag blir väldigt trött på morgonen när jag inte lägger mig i tid på kvällen... det måste vara åldern för jag vill inte minnas att det var så tidigare... men jag kan ha fel... minnet är ju inte alltid så pålitligt... i vilket fall som helst så var det himla trevligt att fira jul här hemma i Brännebassalt med släkt och vänner... vårt nya kök håller måttet med råge och vi har fått ett fint häng där det är lätt att umgås och trivas tillsammans i goda vänners lag.
.
Vårt nya kök passar alldeles ypperligt för att trivas och hänga i... och det var ju det vi ville ha.
 

Kommentera inlägget här :