Lister...

... och sånt.
.
Vi har ju nu flyttat in i vår nyrenoverade undervåning... och det är ljuvligt att ha ett fungerande kök, tvättstuga, badrum och inte minst en bastu... allt fungerar precis som vi vill... men... det är ju det där med att göra klart allt det där som vi inte riktigt blev färdiga med... listerna väntar fortfarande på att målas och komma upp på plats... sparksocklarna till köket ska monteras... dörrar ska målas och lite annat smått och gott innan vi kan säga att vi är helt färdiga med renoveringen.
.
En sak står bortom allt tvivel och det är att vi blev väldigt nöjda med resultatet... jag vill nästan påstå att det blev bättre än vad vi vågade drömma om... jag stormtrivs på vår nya undervåning och det är med glädje som jag t.o.m. har fått för mig att prova mina kunskaper i matlagning... idag så ska jag försöka mig på att laga en fiskrätt... min tidigare erfarenhet av detta är typ... fiskpinnar och potatismos... men i vårt nya kök så höjer jag ribban... vi får väl se hur det hela slutar men jag har tillit... det är väl aldrig för sent att lära sig något nytt.
.
Jag stormtrivs i vårt nya kök... 
 

Kommentera inlägget här :