Lite i...

... taget.
.
En liten list här och en liten list där... långsamt så bygger vi då vidare på vårt hus... och förvisso så förstår jag ju att man egentligen aldrig blir klar med ett hus... det finns alltid någonting att göra... men för att vi ska kunna säga att vi är klara med vår renovering så finns det lite grejer kvar att göra... eller... rätt mycket faktiskt om jag tänker efter... men tar vi bara en sak i taget så kommer det att lösa sig till slut... idag så tänker jag fixa till sparksocklarna på köket... jag blir trött bara av att tänka på det men det ska inte hindra mig... problem är till för att lösas.
.
Nu ska de upp... sparksocklarna.
 
 

Kommentarer :

#1: Longevity - en blogg om hälsa

Ja det där är bra tänk, själv blev jag ganska frustrerad när inte allt blev klart på en gång. :-)

Svar: Tålamod ;-)...
peter

skriven
#2: AnnLo

Så fint! Bra jobbat och nu: Heja på med sparksocklarna!

Svar: Fixat å klart :-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :