Sjukvården...

... och jag.
.
För inte så länge sedan så hade jag ju väldigt ont i mina armar... varför och vad det berodde på vet jag inte med säkerhet... så jag gjorde som man kan göra i vårt land där det inte kostar skjortan att ta del av vårdapparaten... jag gick till doktorn... långt i från en självklarhet för mig som för det mesta nog tror att allt jag drabbas av går över med tiden... och idag så ska jag röntgas... känns lite konstigt då mina problem inte ens är i närheten av dem jag hade när jag gick till doktorn... hade det kostat massor av pengar så hade jag nog tänkt efter både en och två gånger eftersom det inte känns lika akut längre... men handen på hjärtat... jag är glad över att jag får möjligheten att göra en ordentlig undersökning... så tack Gud för att jag bor i ett land där jag har råd att låta experterna göra ett utlåtande om vad orsaken till mina smärtor är... för ont... det vill jag inte ha.
.
Jag har under årens lopp provat massor av saker för att "laga" mina onda armar... inget har fungerat.
 

Kommentera inlägget här :