Diskbrock...

... hoppas jag verkligen inte på.
.
Jag har haft svårt att sova de senaste nätterna då jag haft ont i mina armar... min älskling tycker att jag ska beställa en tid för magnetröntken för att se om jag har fått ett diskbrock i nacken som orsakar min smärta... själv blir jag rädd av bara tanken och hoppas verkligen att min värk beror på något helt annat... men visst... det är obehagligt att ha ont... och jag blir allt lite nervös när jag inte vet vad det beror på... jag har haft ont ett bra tag nu men de senaste dagarna så har det varit värre än någonsin... och en sak är helt klar... jag är ingen doktor och kan inte själv ställa en diagnos... det finns ingen annan väg än att krypa till korset och be om hjälp... för jag behöver inte leva i problemet när jag har möjlighet att leva i lösningen
.
Jag har testat akupentur... massage... och än så länge... har ingenting hjälpt.
 

Kommentera inlägget här :