Smärta...

... som en andlig princip.
.
Fan trot... vet inte riktigt om jag håller med om det just nu... jag fattar nog inte riktigt vad jag ska träna på nu... mina onda armar väcker mig på nätterna och jag är på riktigt lite orolig för vad mig kropp säger till mig... visserligen så har jag då äntligen beställt en tid hos doktorn och bestämt mig för att stå på mig för att få en riktig undersökning... magnetröntgen ligger högt upp på den listan och jag tänker göra mitt bästa för att få en sådan... så visst... andliga principer är användbara... som att ha ett öppet sinne... våga be om hjälp... och till slut få ett svar på vad det egentligen handlar om... acceptera... och göra det bästa av situationen... och om sanningen ska fram... jag är ingen doktor... jag får tillämpa tillit och göra som någon annan säger åt mig att göra.
.
Denna gången tänker jag inte nöja mig med akupentur... jag vill ha svar på vad som är fel på min kropp.
 

Kommentera inlägget här :