En svensexa...

... i goda vänners lag.
.
Vilken fantastisk dag jag hade igår... mina fina vänner kom och kidnappade mig här hemma i Brännebassalt och sen bar det iväg till Isaberg där vi klättrade över en massa hinder uppe i trädkronorna... själv tog jag mig lite vatten över huvudet när jag fastnade uppe i ett träd i en för mig alltför svår bana och helt enkelt inte vågade ta mig vidare... helt slut och på skakiga ben fick jag då förnedra mig själv genom att be om att bli nedvinchad... mina vänner fick sig ett av dagens många goda skratt... för det var en dag med många goda skratt som avslutades med käk och ett bad i polen hemma hos min kollega och vän... jag är tacksam över att ha dessa fantastiska vänner i mitt liv... och säga vad man vill om svensexor... min erfarenhet är att det var skitskoj... tack.
.
Fina vänner är kärlek att vara tacksam över.
 

Kommentera inlägget här :