Idag så blir det...

... bröllop.
.
Ja, så sker det då äntligen... jag kommer att gifta mig barfota på en sandstrand nere vid havet... och jag känner i magen att något stort är på gång... det är med andra ord precis som det ska vara... tror jag... jag har ju aldrig varit gift förut så jag har inget att jämföra med... vi har gjort allt som vi ska göra och nu får vi släppa taget och bara njuta av dagen då vi två blir ett... nervös... javisst... men ändå trygg i mig själv... detta är vår dag... och om några timmar är vi ett gift par... underbart.
.
Bröllop på stranden... kan det bli bättre?
 

Kommentarer :

#1: Lena

Hej min vän.....längesen !

Har ingen möjlighet att vara med o dela denna underbara dag med er men du vet att jag är med er i både tanke o hjärta, är sååååå glad för er skull o önskar er allt gott o mycket harmoni o sinnesro idag. Allt är precis som det ska vara idag, helt fantastiskt. Hör av mig när jag kör till H-stad senare i sommar/höst.......Många varma o lååååånga kramar till er båda........Lena , K-stad

Svar: Tack min vän... vi fick en helt fantastisk dag... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :