Livet som en gift man...

... fortsätter.
.
Efter ett fantastiskt bröllop så knackar då vardagen på dörren igen... just nu sitter jag vid vårt köksbord som är fyllt av bröllopspresenter och laddar upp iför att åka tillbaka till stranden där vi gifte oss i fredags... jag har ju fortfarande tre veckor kvar att arbeta innan jag tar lite semester... och jag är sannerligen lyckligt lottad som ska tillbringa dessa veckor på stranden i Tylösand... och ikväll så ska jag återförenas med min fru efter en natt ensam hemma i vårt hus... allting är som vanligt men ändå inte... för nu är vi ju gifta... jag är oerhört tacksam över att jag har en livskamrat att älska i nöd och lust... världens bästa fru... "I löööööve you" underbara Lotta... tack för att du ville gifta dig med mig... jag är i sanning en väldigt lyckligt Lottad man.
.
Jag kommer för alltid att minnas vårt fantastiska bröllop med glädje.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

❤️❤️❤️❤️❤️ Älskar dig ❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: puss
peter

skriven

Kommentera inlägget här :