Man och...

... hustru.
.
Jaha... så sitter jag då här och skriver min första blogg som en gift man... och jag måste säga att jag är oerhört tacksam över hur bra vår bröllopsdag blev... solen passade på att titta fram när vi stod nere på stranden framför prästen omgivna av släkt och vänner... bandet på after beachen spelade den där bröllopsgrejen som spelas när man går gången fram i kyrkan och vi gick tillsammans ner till stranden där alla stod och väntade på oss... ett magiskt ögonblick i mitt liv... helt fantastiskt... och den efterföljande bröllopsmiddagen var bara hur trevlig som helst... massa fina tal och mängder av kärlek... tack till alla er som förgyllde vår dag med er närvaro.
.
Och vet ni vad... jag trivs alldeles ypperligt med att vara en gift man.
.
Här står vi... man och hustru barfota i den magiska sanden på Tylösand.
 

Kommentarer :

#1: Gunilla

Tack för att vi fick komma, vi hade jättetrevligt.
Björn och Gunilla

Svar: Tack för att ni kom... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :