Om en vecka...

... är jag en gift man.
.
Jag har väl som de flesta andra tänkt att gifta min en vacker dag... men det har liksom aldrig blivit av... men nu så ska det då ske... till slut så träffade jag då kvinnan i mitt liv och nästa fredag så gifter vi oss på stranden i Tylösand... och personligen så kan jag inte tänka mig ett bättre ställe att gifta sig på... barfota på stranden med kvinnan jag älskar... och nu när det närmar sig så måste jag erkänna att jag får lite fjärilar i magen... detta har jag drömt om hur länge som helst... och jag ler lite när jag tänker på hur mina drömmar en efter en blir verklighet... vågar jag verkligen nypa mig i armen nu?
.
Vägen till altaret ligger framför mina fötter... 
 

Kommentarer :

#1: Jane Elisabeth

Lycka till er bägge två,

Svar: tack... kram
peter

skriven
#2: Lotta

❤️ Älskar dig ❤️

Svar: Puss på dig finaste.... lööööve you <3
peter

skriven

Kommentera inlägget här :