Droger...

... funkar.
.
Såg precis ett inslag om doping på TV:n... och precis som vanligt så visade man hur farligt det kan vara... någonting som vi alla är medvetna om... droger dödar... men om ni frågar mig så är nog det farligaste med droger (oavsett vilken drog det handlar om) att de funkar... du kan på kemisk väg laborera med din kropp för att få ett resultat som passar dig... och kortsiktiga lösningar är tyvärr väldigt lockande för många av oss... för inte fan tänkte jag på hur farligt det var att peta i mig än det ena än det andra när jag var i mitt missbruk... jag var bara intresserad av snabba lösningar på mina akuta problem... jag ville ju må bra... hela tiden... överallt... och jag kan bara säga att jag är oerhört tacksam över att jag idag har fått lära mig att leva på livets villkor... och insikten om att det inte finns några genvägar för att kunna acceptera sig själv precis som den man är... resultatet? 
.
Jag har aldrig mått bättre.
.
Det hjälper inte att stoppa huvudet i sanden... sanningen kommer alltid ikapp dig förr eller senare.
 

Kommentera inlägget här :