Gullbranna...

... och yoga.
.
Det närmar sig årets Gullbrannakonvent... och precis som vanligt kommer jag att erbjuda ett lätt yogapass nere på stranden klockan 08.00... om jag nu kommer ihåg hur man gjorde för det var ju ett tag sedan sist... typ förra sommaren... känner mig vig som ett kylskåp och det är med skräckblandad förtjusning som jag kommer att knalla ner på stranden på lördag morgon för årets första yogapass... alla är naturligtvis välkommna och det kommer att bli ett pass där precis vem som helst kan vara med oavsett tidigare yogaerfarenhet... det är en upplevelse att starta dagen på stranden... själva yogan är inte så himla viktig... att sträcka lite på kroppen i sanden är någonting som man mår bra av helt enkelt... och helt ärligt... jag har aldrig lust att gå upp så tidigt för att knalla ner till havet men känslan av att starta dagen där är... obeskrivligt skönt.
.
Bättre start på dagen är svårt att föreställa sig... jag lovar.
 

Kommentera inlägget här :