Nästa vecka...

... Tylösand.
.
Nu närmar det sig med stormsteg... "VågaVa go beach"... om några dagar hänger vi på VågaVa i Halmstad på stranden i Tylösand precis som vi gjort de senaste 14-15 åren... och det är inte utan att jag kollar mina väderappar lite oftare än vanligt just nu... och väder kommer det att bli... en svensk sommar har mycket att erbjuda på den fronten... en sak vet jag med säkerhet... och det är att jag kommer att må bra av att tillbringa mina dagar på denna fina sandstrand... oavsett väder... fast det är väl klart att jag längtar efter några riktigt fina sommardagar med strålande sol... allra helst den 15 Juli för då ska vi ju gifta oss på samma strand.
.
Nästa vecka så vajar vår hjärtflagga på Tylösand igen... välkomna ner och hälsa på oss.
 

Kommentera inlägget här :