Aj aj aj aj...

... aj.
.
Min kropp gillar inte mig idag... efter en heldag med strålande väder och massor av offpiståkning med allt vad det innebär (som t.ex. att plumsa omkring i meterhög snö när man ramlar inne i en flack skog) skriker min kropp åt mig att den inte vill vara med längre... nu är ju inte jag mannen som lyssnar på vad den har att säga så snart står jag i liften för ännu en dag på min bräda... jag har förvisso lyssnat lite grann och beställt en massage till i eftermiddag... och ska sanningen fram så har lite planer på att ta det en liten smula lugnare i backen idag... men det vet man ju aldrig... det jag vet just nu är att jag är en aning svårtstartad och har ont precis överallt... men vet ni vad... med gårdagens fantastiska brädåkning i tankarna så tycker jag nog trots allt att det var värt smärtan i min kropp... bästa någonsin... helt klart.
.
Gårdagens brädåkning var magisk... 
 

Kommentera inlägget här :