Harm...

... och harmlistor.
.
Jag håller ju på att... eller nu backar vi bandet... gör om gör rätt... ärlighet brukar ju vara längst... jag borde hålla på med att skriva i min harmlista... steg 4... ett helt fantastiskt steg enligt min uppfattning men tyvärr också det steget där jag av någon underlig anledning får skrivkramp... mina honörsord sen, ska bara och imorgon styr väldigt mycket när jag kommer till detta steg... varför vet jag egentligen inte... möjligtvis kanske något så enkelt som ren och skär lathet... omedvetet kanske det ligger djupare men det har jag inte så mycket koll på... jag vill väl helt enkelt inte vara killen som lägger min energi på att gå runt och harmas på ditten och datten hela tiden... så jag gör som vanligt... stoppar huvudet i sanden och lägger locket på min harm... ler och focuserar på allt som är bra i mitt liv istället... mycket trevligare att leva då ju.
.
Men visst... det finns att skriva om... jag är inte befriad från att känna harm även om det kan kännas så just nu när jag skriver om det här... eller... nja... när jag lyfter lite på locket så finns där allt lite grejer, personer och betende som jag kan störa mig en liten aning på... det ska jag ta tag i... sen... ska bara... men imorgon... ;-).
.
Allt är inte och har aldrig varit som jag vill att det ska vara... harmas jag på det?
 

Kommentera inlägget här :