18 år...

... utan droger.
.
Idag så firar jag drogfri tid... och jag måste nästan nypa mig i armen när jag tänker på hur länge sedan det var sedan jag petade i mig några sinnesförändrande medel... att leva drogfritt har blivit min vardag och det är någonting jag inte har ångrat en enda sekund av dessa 18 åren... i mitt aktiva liv drömde jag en hel del... i mitt drogfria liv lever jag mina drömmar... allt... precis allt är möjligt så länge jag struntar i att peta i mig den där första drogen... det ska bli skoj att gå på mötet på murargatan ikväll och plocka min 18-årsmedalj... en rosa... passar bra nu när jag fyller myndig i drogfri tid.
.
Visst är den fin... min rosa 18-års medalj.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Stort grattis! :-D

Svar: tack
peter

skriven
#2: Nina Frogner

Grattis till ditt val att leva drogfri! För det är ju ett aktivt val! 🎂

Svar: tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :