Bättre sent...

... än aldrig.
.
Det är mycket som snurrar mellan mina öron just nu... bröllop... AF... Skattemyndigheter och fan vet allt... och när jag blir stressad så blir det väldigt lite gjort... det låser sig för mig... och därför så fick jag inte ro i kroppen att kunna skriva en blogg i morse... nu har det lugnat ner sig lite mellan mina öron och det känns ju skönt... fortfarande så vet jag inte riktigt vad som kommer att hända med AF i Halmstad... eller hur skattemyndigheten ser på min redovisning... men för tillfället så kan jag inte göra mycket mer än vad jag redan har gjort... och praktisera tålamod... inte alltid så enkelt som det låter... Bröllopet är ljuset i tunneln och jag har tid på mig att fixa det som jag behöver fixa innan dess... men helst så vill jag inte att AF och skattemyndigheterna ska bo mellan öronen när jag letar efter bröllopskläder... de är ju inte ens bjudna på bröllopet.
.
Jag hoppas att alla våra vänner vill vara med och fira vårt strandbröllop på Tylösand.
 
 

Kommentera inlägget här :