Trodde...

... jag hade stenkoll.
.
Oj, vad fel jag hade... snackade med skattemyndigheten igår... och det är bara att erkänna att jag inte har den nivå på kontroll som den myndigheten har... långt ifrån... det blir att skriva dagbok från och med nu om jag ska kunna svara på alla de frågor som han ställer till mig... för helt ärligt... jag kan inte svara på alla hans frågor och känner mig bara dum när jag ska förklara någonting... får väl helt enkelt göra om och göra rätt... skriva körjournal varje dag, spara alla kvitto, anteckna var och vilken tid jag tankar, hur många liter, vilken bil jag kör och var jag befinner mig varje dag på ett år... för utan detta kan jag helt enkelt inte leva upp till de kraven som jag känner ställs på mig.
.
Jag har svårt att svara på alla frågor om jag inte skriver ner det varje dag.
 

Kommentera inlägget här :