Inte riktigt på topp...

... idag.
.
Vill inte, vill inte måste... har lite grejer på jobbet som inte låter vänta på sig så även om jag inte känner mig helt kry idag så bär det strax iväg till jobbet... hade nog helst stannat hemma och krupit ner under täcket eftersom jag inte känner mig helt frisk idag... jaja, det är som det är med det och så får det vara... jag tänker göra mitt bästa med att få en så bra dag i alla fall... för övrigt är det min vackra frus födelsedag... hon är visserligen bortrest denna veckan men jag ser fram emot att gratta henne när hon kommer hem... och då är jag förhoppningsvis helt kurant igen.
.
Grattis min finaste livskamrat... älskar dig hur mycket som helst.
 

Kommentarer :

#1: Lotta

Älskar dig ❤️❤️❤️❤️

Svar: Och jag älskar dig finaste underbaring... <3 <3 <3
peter

skriven

Kommentera inlägget här :