Brukarinflytande...

... låter ju fint.
.
Om en liten stund så ska jag stå framför soc. i Halmstad och berätta någonting om brukarinflytande... och det har jag sett fram emot ett tag nu... vad jag kommer att säga står skrivet i stjärnorna men jag vet så pass mycket att det kommer att handla om tid... för är det någonting som vi på VågaVa kan hjälpa myndigheterna med så är det just tid... tid att tänka efter före... tid att lyssna... tid att finnas där när man som mest behöver det... att jobba med människor tar tid... jag är tacksam över att det fanns någon som gav mig den tid som jag behövde när jag valde att förändra mitt liv... jag hade personligen väldigt svårt att passa några tider på den tiden... jag hade väl inte riktigt tid för det... tiden räckte inte riktigt till för att jag skulle kunna hinna med och fixa allt det där vad det nu var för någonting... på VågaVa har vi tid för dig... när du har tid.
.
På VågaVa har vi tiden du behöver för att ordna upp röran i ditt liv.
 

Kommentera inlägget här :