Land och rike...

... runt.
.
Idag så bär det iväg till Västervik för en föreläsning... det blir en sen historia idag eftersom detta är ett kvällsgig och en bra bit att köra... men jag hinner fortfarande med att jobba några timmar i Halmstad innan jag är tvungen att åka till andra sidan av vårt avlånga land... det blir en hel del mil i bilen för mig i detta jobbet... det är föreläsningar och möten både här och där mest hela tiden vilket går ut lite över mitt jobb i Halmstad... ibland så önskar jag att jag kunde vara lite mer på plats på mitt kontor... och lite färre timmar i min bil... men nu är det som det är och det är bara att gilla läget... samtidigt som det ju är skoj att få träffa nya mer eller mindre intressanta människor på mina resor.
.
Jag träffar många vackra och värdefulla människor lite här och där.
 

Kommentarer :

#1: Per Fagerli

Hej Peter! Perra här. Skulle du vilja vara så vänlig att höra av dig till mig å det snaraste. Jag har under de senaste veckorna råkat hamna mitt i skottgluggarna för dina så kallade anställda. Vad saken ror sig om har jag inte en aning om, Men du känner mig så pass väl att jag aldrig skulle kontakta dig om inte sakernas natur vore av en allvarlig karaktär. Här har du mitt telefon nummer och adress och jag litar på att du tar mitt ord på fullaste allvar och skulle du av en eller annan orsak inte göra detta så kan du lugnt räkna med att jag kommer på besöka dig. Ta för all del inte detta som ett hot utan en önskan om hjälp från mig av dig att lösa ett problem som har en karaktär avevärsta sorten. Och som både jag och du kan få bekymmer av framöver som vi absolut ej vill ha i våra liv. Du Vet mycket väl vem jag är och står för vad gäller somliga saker här i livet. Vi har ungar som är gamla kompisar och en uppväxt tillsammans vilket för mig är av stor betydelse då jag månar om dom alla och har alltid önskat att deras liv inte skulle behöva drabbas av all denna skit som världen består av med vänliga hälsningar Per Fagerli. Mitt telefon nummer är 0737032684 eller 0739620483 . Adressen är Hallandsgatan 4, 3e vån. Snälla hör av dig! Kram Perra

Svar: Hörs snart min vän... kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :